Edukacja wczesnoszkolna – klasa 1b - tydzień 3
Dzień dobry.
Myślę, że przesłane wcześniej zadania zrobiliście dobrze i starannie. Proszę was o dalszą sumienną i systematyczną pracę.
Środa 25.03.2020 r.
Temat zajęć: Rośliny w naszej klasie.
1. Wysłuchaj tekstu z podr. ze str. 37 czytanego przez rodzica. Porozmawiaj z rodzicem na temat treści tekstu.
2. Wykonaj ćw. od str. 38 do str.39 włącznie(ćw. w linie).
3. Poćwicz czytanie (ćw. w linie) str.98 ćw. 5.
4. Wykonaj ćw. od str. 38 do str. 41 włącznie (ćw. w kratkę).
5. Przepisz starannie całe zdanie z ćw. 3 str.39 z kropką do zeszytu z jęz.polskiego.
Jak będzie gotowe proszę o przesłanie pisemnej informacji o wykonaniu zadanego materiału z dnia 25.03.20 r.
Życzę miłej pracy. Serdecznie pozdrawiam. Wasza wychowawczni.
Dzień dobry.
Czwartek 26 marca 2020 r.
Temat: Tajemnice ćmy.
1. Wysłuchaj tekstu z podręcznika ze str. 38 czytanego przez rodzica.
2. Po wysłuchaniu wyszukaj w tekście i przeczytaj głośno wyrazy z „ć”.
3. Wysłuchaj dalszego ciągu tekstu z podręcznika ze str. 39.
4. Po wysłuchaniu wyszukaj w tekście i przeczytaj głośno wyrazy z „ci”.
5. Uwaga! jedna głoska dwa sposoby zapisu w zależności, czy w danym wyrazie następuje po niej samogłoska(np. ciasto), czy spółgłoska(np. ćma). Na końcu wyrazów zawsze „ ć”(np. widać, lepić). Postaraj się to zapamiętać.
6. Wykonaj ćw. 4 ze str.41 („ ćw. w linie”).
7. Wykonaj ćw. 1 str. 42 („w ćw. w kratkę”).
„ Życie ćmy nocą ”- praca plastyczna wykonana dowolną techniką(kredkami, mazakami, farbami, itp. lub techniką mieszaną –collage).
Zastanów się co chcesz narysować, jaką techniką, pamiętaj o „zagospodarowaniu całej kartki”, wielu elementach i oczywiście praca musi być na zadany temat.
Po zrobieniu pracy w dowolnym terminie poproś kogoś starszego o wykonanie zdjęcia pracy i przesłanie go na moją pocztę e-mail. Sprawdzę i postawię Wam oceny. Myślę, że prace będą bardzo ciekawe. Miłej pracy. Bardzo, bardzo Was pozdrawiam ! H. Miś
Dzień dobry.
Piątek 27.03.2020 r.
Temat zajęć: Tajemnice ćmy.
1. Poćwicz czytanie tekstu dostosowane do swoich możliwości(tak, jak to robiliśmy dotychczas) ze str. 38-39 w podręczniku.
2. Ułóż i zapisz w zeszycie do języka polskiego odpowiedzi na pytania:
Kiedy ćmy latają?
Co ćmy piją?
Budujemy odpowiedzi pełnymi zdaniami. Wykonaj szlaczek.
3. Wykonaj ćwiczenie grafomotoryczne w ćw.” w linie” 1/40.
4. Przeczytaj wyrazy i połącz z literami, które je tworzą w ćw. ”w linie” 2/40.
5. Przeczytaj samodzielnie zdania ze zrozumieniem i skreśl niepotrzebne wyrazy w zdaniach w ćw.” w linie” 3/40.
6. Podpisz każdy obrazek odpowiednim wyrazem z ramki(czytaj samodzielnie) w ćw.” w linie” 5/41.
7. Wykonaj obliczenia w ćw. ”w kratkę” 3/43.
8. Wykonaj zadanie w ćw. ”w kratkę” 4/43.
9. Rozwiąż zadanie tekstowe w ćw. ”w kratkę” 2/42.
10. W miarę możliwości wykonaj na komputerze w programie Paint rysunek „Owady wiosną” z edukacji informatycznej.
Do sprawdzenia proszę przysłać tylko zdjęcie pracy zadanej w zeszycie.
Życzę miłej pracy i pozostaję do Państwa i dzieci dyspozycji.
wychowawczyni I b